Söndagsångesten.

Att vara själv har för och nackdelar såklart... Men de finns de med allting. Men en sak jag kommit på att jag blivit lat? Eller jag är så hög på livet vissa stunder att jag nästan tröttar ut mig själv. Så när ja väl är hemma och ska ta de lugnt orkar jag knappt gå till badrummet för att kissa lixom. Som nu, ska laga mat. Men har skjutit på det i 1,5h men nu jävlar lär ja väl för fan få tummen ur.
Ngn som håller med mig? Någon av mina såååå många läsare??!! 

Jag kan förstå R som alltid tyckte att jag hade överskottsenergi hemma... De hade jag! Och har fortf men nu har jag tydligen lärt mig att va lat också. 
Bra till nästa kille/ sambo som ska stå ut me mig! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!