Slut som människa

Tja! 

Ja är trött idag. Jobb kl 8, hela gruppen hos mig. Jättekul! Men när man är hos sig själv så vill man att de ska vara perfekt hela tiden. Vi har haft de väldigt bra iof:) 
Igår körde vi mordmysteriet som vi också gjorde i Malmö för nåt år sen. Såå himla kul ! De går lixom inte riktigt att beskriva men vi går verkligen in i våra roller. Snabbt förklarat, vi blir tilldelad en varsin karaktär, får läsa lite info om den personen. Vi jobbar själva på en teater. Och mitt under en akt så dör en person . Vi ska komma på vem mördaren är. Det visade sig att han som dog var min pappa.... Så de är massor av intriger som ska lösas. 
Min karaktär var tex att jag skulle vara fullast och knarka. Amen hallå! Dock så jäkla kul att spela det. Skulle lixom handla knark av folk, lista ut vilka som sålde, av alla jag köpte av så blåste ja dom på betalningen.

Blev framröstad av kollegorna som bästa skådespelare! Vann ja också i Malmö. Lite av min grej de där ! 😉 Ska nog byta jobb..... Hahahha 

Imorgon blir de mer fest. Hansa tones spelar på ritz! 
På lördag blir de också fest.. På ritz! 

Hur orkar jag? Vi får se!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!