Lördag!

Hej, verkar som de är nån som upptäckt att jag har en blogg.. (instagram)
Dock så skriver jag inte så mkt, men kanske borde börja igen nu när jag gjort reklam för den.

Jag är hos mamma och pappa. Jag ligger på golvet, väldigt normalt men jag gör ofta det. Ligger framför brasan, mkt skönt!

Mamma sitter med talking tom och typ dör av skratt... Nya uppdateringar tydligen.
Som om alla vet vad de är..

Hoppas ni har en skön lördag. Min är lugn , tränade nyss och nu äter jag crisps med brie= de knu**ar i mun. Dumt ordspråk. Men mkt sant!

Puss puss





Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG du har uppdaterat!!! Nu får du inte göra mig besviken och sega med inläggen Elin!! ;) Katten ser ut att ha blivit läkt nu, vad skönt!

2012-09-27 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!