Tröttis

Finns de nån mer än jag som har väldigt lätt för att somna?! Alltså folk med sömnproblem är väldigt vanligt och de pratas mkt om hur sömn är viktigt osv. Hur man ska glra för att kunna somna. Men jag hör aldrig om folk som har för lätt att somna (jag). Jag kan helt ärligt ställa klockan i en reklampaus, hinna somna och vakna när klockan ringer efter 5 minuter. Ja va konstigt. Men jag är lite tvärtom andra.
Igår somnade jag i typ 10 min, sen ringde de visserligen och då blev ja klarvaken. Idag sov ja typ 2 h. Kontrast och iof, om livet såg likadant ut så vore ju inte de heller kul.
Ungifär som mitt inlägg. Inte så kul. Nä hejdådå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!