Jag har inte glömt bort dig

Jag är galen. Varit på Ullared igen. 2a gången i år. Vill dit en gång till innan jul, please!

Förövrigt så hade ja den bästa helgen på länge. Madde och ja tog bilen till Göteborg med inriktning Sara! Vi kom fram, de gjorde vi, fick ett glas vin så fort vi kom och god mat. Vi fastnade i köket hela kvällen vi kunde lixom inte sluta prata om allt och inget.

Lördag , Ullared , lönehelg= organiserat kaos . Men riktigt kul! Gosh ja är alldeles för bra på att handla. Men Vafan! Kom hem, drack vin, fixade oss gjorde mat som blev snäppet för salt men va gör de??:)! fortsatte dricka vin... Tog oss Hem till Saras syster som hade 3 tjejkompisar hos sig. Så blev en riktigt kul kväll. Men vi gamlingar (ungfisar) åkte hem runt 01. Lagom!

Och på söndagen så vaknade ja tidigt, ja väckte såklart dom andra så började vi kolla på så mycket bättre halv 8. Guuud va kul att de har börjat igen. Jag gillar Darin, miss Li, Maja, dom andra har ja ingen uppfattning om förutom Pugh, förståss. Bra låtar!

Aja tog oss en prommis till stan de tog oss 1 h. Skönt för de var riktigt bra väder. Var där kl 11 och affärerna öppnade 12 men va gör de?

Sara Madde och ja är en asbra kombo! Fasiken va kul vi haft hela helgen. Vi kan skratta bara vi kollar på varran. Jag älskar verkligen att vara med er!! / big love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!