Chai

Vart köper jag sånt the? Vill ha nuuu!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill du ha vanligt löschai så brukar det finnas som lösvikt på typ Coop, heter chai assam då. Och pyramidpåsar finns ju lite överallt, tex på willys. Men det gooooaste är ju det där pulvret som man blandar ut med vatten och det har jag ingen aning om var man hittar ! :P Köpte mitt i Visby...

Hoppas du är nöjd med denna redogörelse !!!!! :P

Svar: Nu sitter ja äntligen vid datorn :) O de finns en svaraknapp, wihooo...!!!Tack lissie, jag har sett att de finns ett på waynes :) ska köpa de ! =)
Tack för din redogörelse!! :)
Elin Andersson

2012-10-16 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!