Nyår!

Jag hade en exemplarisk nyår faktiskt.

Kom hem till Daniela efter 16! Fixade lite till förrätt o så. Dom hade redan fixat de mesta...

Vi gick ut i deras poolhus och badade jacuzzi, ångbastade och drack drinkar! Var dör i flera timmar... Hade de superhärligt! Vi åt förrätt 21.30.

Avocado med räkröra, åh gott!
Oxfilé, gratäng och rödvinssås
Sen chokladfondue med en massa goda frukter!
Allt var så gott, trevligt hade vi! :)

Rickard och Ola ville vi skulle spela kroken till raken. Man sitter i ring och skickar runt en galge. Och jag kan säga att den galgen gjorde våra psyken helt förstörda. Haha. Bara Johannes som kom på hur man skulle göra för att de skulle bli rätt. Vi får helt enkelt fortsätta med de nästa gång vi ses! :-)

Gick ner till Ulla och Tommy vid tolvslaget o firade in de nya året med massor av folk! Vilken lycka de var. Fastnade hos Ulla, vi satt och pratade om livet. Så himla härligt avslut. Eller, hängde med Krillan o Rickard en stund hem till dom men stackars mormor ringde mig halv 4 och ville jag skulle komma hem. Hon kunde inte somna förens jag kom hem, söt! Så lite innan 4 stupade jag i säng. Hoppas Carro bjuder på lite bilder sen...

Gott nytt år mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!