Elf

Jag hittade en sida imorse där dom säljer sjukt billigt smink... Var ju tvungen att beställa hem lite..
Tänkte delge er sidan :) http://www.eyeslipsface.co.uk/
Det är "tydligen" bra kvalitet på sminket, därför att dom har ingen dyr reklam eller dyra förpackningar, but who cares?
så imorse beställde jag smink och igår klickade jag hem ett par converse... Det går bra nu.... Eller? Januari och jag borde hålla i mina peningar. Men skiter man väl i!
=)
Leedig idag och det är så skönt. Jag har gjort hm, inte så mycket än, men ska upp på stan med barran snart sen ikväll ska vi hem till krill o käka en bit mat. Och vet ni, jag är sugen på att gå ut o ta ett glas...mysigt de vore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!