Tappra är ni

Fortfarande kikar ni in här. det gör jag också, då och då. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag fyllde 24 i torsdags. Hade en jättebra dag. Var lite orolig eftersom jag är själv nu, men jag hade sovsällskap så de blev en mysig morgon och på kvällen kom vännerna förbi. :)

Jag har varit i Stråssa hela helgen, vi hade kalas igår... Det är väldigt mycket förberedelser för ett kalas. Vi var 18 personer på kalaset.
Vi gjorde 2 olika varmrätter så de var mycket att fixa, så massa ost och kex, tårta och kladdkaka.

Ja låg och sov kl var halv 2 och fick ett samtal..... 40 min senare hade jag sovsällskap. taxi från örebro till stråssa är inte billigt 1400kr. så 400kr böter på det. Ekonomen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!