gått under jord..

Eller iaf under täcket. Jag blev sjuk i måndags, på min lediga dag! Hade en asbra dag ju, skrev ja ju om. Men på em/kvällen kände jag mig dålig. och värre blev det, i tisdags var den värsta dagen ja kan ha upplevt på länge. jag var helt förstörd. orkar inte ens tänka tillbaka på det. Ingen vanlig förkylning iaf. VIRUS. Jag har varit hemma från jobbet sedan dess och ska även vara hemma imr också. Mår bättre nu om man jämför hur ja mått. Men hade feber i morse, har inte kollat sen dess... Aja, ville ge ifrån mitt ett livstecken. För jag trodde nästan själv ett tag att jag gått under jord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!