Tacksam!

en redogörelse.

From dag ett efter min semester.

8/8- fick besök av en kär vän som sov här vi lagade mat o hade mysigt :)
9/8- Hm, fick urinvägsinfektion. Typiskt... VC efter jobbet. hem och ha ont! :(
10/8- mormor fyller 75! Carro kom in, vi åt middag, badade badkar och sen kom kristin, vi gick till pitchers, mötte upp härligt folk!
11/8-plockade svamp med madde. hittade dock inte så mycket... hehe. Svängde förbi vic & erik en stund...
12/8- träffade rob en stund. Sen gick jag till pitchers och åt mat med en vän.
13/8- sthlm med Maria! Shopping, cafe opera, hells och en jääävligt kul kväll! =)
14/8- sthlm... gick i gamla stan hela dagen, satt och kollade på folk. Var för trötta för att shoppa:P
15/8- rob o jag packade hela dagen.
16/8- vi fortsatte packa en stund, sen kom mammis..vi tvättade och grejjade hemma.
17/8- tvättade mer. Under min semester tvättade jag inte en enda gång. Eller alltså jag tvättade inte ett enda plagg på 7 veckor. HAHA
18/8- sov hos vic & Erik. Myyys... vi gjorde tårta och drack vin!
19/8- Beställde soffa, fixade hemma i lgh.
20/8- Marieberg med ninni o luci. fest hos vic och erik. =)
21/8- Ikea med madde o kristin, fyfan va kul vi hade! hha.. sen kom kristin hem till mig, middag,film och mys... hon sov här.
22/8- rob flyttade ur demesta. Emma sov hos mig,,,sååå kul! Så längesen!
23/8- fortsatte flytta ur saker..... Tove kom till mig!
24/8- M & P kom med lite saker. Afterwork med Irma!
25/8- Lisa kom på middag och vin! :) myys!
26/8- Linköping efter jobbet! Jonas hade fixat 2 rätters och viin! Jättemysigt! (bror)
27/8- gick upp på stan tidigt! Shopping, strosa runt i stan, mys på balkongen. ut och käka mat sen gick vi till en pub!
28/8- Vi var hemma hos Jonas... :) Hem till Öret igen...
29/8- rob kom o fixade lite... Senare målade jag en lampa och tvättade resten av kvällen.
30/8- linda och jag hängde hos vic! Vi lagade mat och åt massa efterätt. Mysig kväll, jag sov där!
31/8- Satte ihop soffan!! wiie! Madde kom på middag... vi kollade på tv och hade myskväll!
1/9- Idag hängde jag med Linda hem, prommis, bakning och äta! Mysigt värre!!
2/9- bytte bil, (vi har varrannan vecka) handla med Madde, sooova!
3/9- IKEA/marieberg med madde... kräftskiva hos maria! Alla flickorna! Åhh vad roligt, sen var vi på ritz!
4/9- BAKIS.
5/9- Jag, madde, krillis åkte till carro i linde. Vi åt mat, mös massa, kollade på johannes hus som han bygger:)
6/9- Victoria, tove och jag plockade svamp! Hittade ganska mycket :) Sen hade tove o jag mys framför tvn!
7/9- Skynda hem... äta, sen upp på stan gå på bio med vic, Ida o danne! försvnunnen... den var ok!  (Detta är alltså idag)
8/9- Imr ska jag hem till Inger.
9/9- vet inte än....
10-11<- <kräftskiva i stråssa.. Mums!

Ja skriver såklart inte allt, bara övergripande vad jag haft för mig... Men jag vill bara säga att jag är TACKSAM över att ni finns i min vardag!

Men om jag får någon kväll över så kanske, kanske....

Men nu ska ja spela word feud!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!