spotify

Shit vad vi är beroende hela tiden. Jag klarar mig inte länge utan min iphone. de är jätte löjligt igentligen, men så fort jag varit borta från den en stund så måste jag kolla om de hänt ngt.
Då blir de automatiskt att jag kollar typ allt jag vill kolla. alltså sms, samtal, FB, bloggar & word feud. Det tar väl iaf 5 min eller mer, beror på om de hänt ngt...Men då blir jag åt andra hållet, när de har hänt flera saker så orkar jag inte svara för de är så jobbigt allting helt plötsligt. Haha.... åhh blir ju irriterad på mig själv.

Samma sak med spotify, vad irriterande att man bara får lyssna på en låt 5 ggr. Jag har ju haft premium i ngt år nu.. Med spotify i mobilen osv... men de har robin tagit nu och jag har ett nytt konto, har inte införskaffat mig premium än. Men jag kan säga att min lista är typ "tom" eller hur jag nu ska kalla de för jag lyssnat fler än 5 ggr på låtarna och de jag vill lyssna på finns de inte flera låtar av heller, för annars kan man ju bara ta en annan version eller så. Men neehee de går inte. TEKNIKEN!

jajja.... Glad är jag, helg imr, va skööönt! Blir nog fotboll me jobbet imr, skojjigt! :D Eller nej jag spelar inte, jag ska dricka öl och kolla på:P









Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!