MYS






Jag har skaffat mig en ny hobby!

Ni kanske inte vet att jag älskar att pyssla? Men de gör jag! Love love love!!

Lampan ni kan skymta i bakrunden, (golvlampan) är en gammal jag köpte på auktion i somras. mässingslampa, inte i min smak, men jag tänkte drekt att jag kunde måla om den, och de har jag gjort, mattsvart är den. Och jag fortsatte min finfina idé och har nu köpt en massa ljusstakar som från början är av mässing eller nysilver och målat även dem mattsvarta.

Om jag ska fortsätta i den här takten så kommer mitt hem vara överbelyst av gamla ting. Men de är så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!