13 sep

Åh, vilken mysig dag det har varit!

Jag, Frida och Victoria skulle hem till Lisa idag, men Lisa är sjuk... Vi bestämde att vi skulle vara hos mig istället! Mysigt, jag skyndade hem och bakade en äppelpaj till flickorna...

Stella och Rocky var också här såklart<3 Myys. Vi har fikat & kollat idol.
Nu är de snart dags att sova. Men oj vad jag har dålig självdiceplin. Kan ju inte lägga mig i tid en enda dag.. Antar att de blir detsamma idag också!

Imr ska jag med Maria på 4 års jubeleum på en skönhetssalong, wiho..spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Hade ni kul i kväll, bra saker i goodiebagen?

Kram och godnatt

2011-09-14 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!