trasiga saker = Elin

jo men absolut. ska dra lite snabbt.

kokade the för ett tag sen i min vattenkokare, skulle fylla muggen med påtår men ville värma vattnet igen. satte på den, men de hände inget så satte på den igen... de bara pös - aha, inge vatten i kokaren;P Hällde i vatten o de blev typ en smärre chock, de smällde,pös o ja vetefan. jag hade brännt hål i botten. TYPISKT DÅ

Här om dagen så tvättade jag och när jag hade hängt upp all tvätt på min torkställning så vek sig benen. Nej de var inte kul alls. Fyfan va jobbigt.

Jo, så i onsdags skulle jag åka till sthlm, hade asbrottom, hade varit på jobbet en sväng innan, vad gör jag? Jo jag har av cykelnyckeln. Så halva nyckeln sitter i låset och de gör så ja får springa till tåget! ( i spöregn) Jag hann iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!