mysmiddag!!

Först lite träning...
Sen myyysmiddag, hihi...

Dålig på att uppdatera men som sagt så är ja inget bra på att komma på ngt och skriva annat än va jag gör om dagarna o de kanske ni inte tycker är så intressant jämt, så ja får nog infinna mig i att jag måste komma på en annan idé som kan göra mig rik. Vad är den stora frågan....

de kanske räcker med vänner, kärlek och familj, iaf än så länge.

2 låtar ja spelar mycket hemma just nu är..

coldplay- paradise
brittan - criminal


just de, Företagsrocken i lördags! trygghansa vann! Grymtbra! stolt tjej. O jag blev uppkastad på scen, de var mindre kul...hehe..galet galet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej håller med bra låtval

2011-10-25 @ 22:15:37
Postat av: elin

ja mamma , spec coldplay eller hur =) Älskar...

2011-10-25 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!