Mobilblogga

Hej:) ligger i sängen nu, kikar runt lite På andra bloggar och upptäckte att de finns en app för blogg.se. :-) jag kanske är jättesen med att upptäcka de men sjutton vad skoj! De blir alltmer sällan jag använder datorn, de är i princip om jag ska blogga eller betala räkningar. Så de här är perfekt om de nu vill fungera.

Jag vill träffa Madde idag, jag har ringt dig 2 ggr utan svar! Va gör du igentligen? Jag har redan städat och plockat undan kläder här hemma. så är redo för bus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

(:

2011-10-25 @ 17:56:19
Postat av: Madelene

Haha vännen va söt du är. Men vi får ta mys en annan dag! Jag är ju en upptagen kvinna! :)

2011-10-25 @ 20:54:25
Postat av: elin

hahha...ja du var då minsann o gottade dig :P

Jaag hade en mystisdag ändå:P Men hoppas vi ses i veckan=)

2011-10-25 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!