FSkort idag!




Jag har skaffat gymkort, kors i taket!! =) Fast jag har funderat på de så länge så tog de mig lite över ett år att fixa det. Det kändes sjukt kul att gå dit idag, hur kan man lixom var så peppad på gymet, de är iaf ovanligt om man heter elin ;P
Men de gick bra, sprang och tränade lite styrka. Det var Tove och jag som skaffade kort, så de lär bli en del träning nu :)
Vi båda fick cravings efter tacos så de gjorde vi när vi kom hem. åh de var mumsigt, nu sitter jag här nyduschad, matlådan är klar, jag är slut i kroppen och de enda jag har att göra är att sova, såna kvällar älskar jag!

Ser ni föresten bilden ovanför :P I fredags så fick vi från jobbet gå till actic för en  rundvandring och mäta kroppsfett etc.
Jag ligger ju rätt bra till, så en liten sporre att se till att de inte ändras :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!