Adele

igår, ja igår..... hahahhaha..

Sov i Stråssa fre-lörd! Nice då. Jo de var koppis, väldigt efterlängtat.... de är ju tradition. Kommer man från byn, ja då är de iaf så!

På kvällen förfestade jag hos maria. Vi gick ut på strömpis. men de var faktiskt sådär kul, de var så mycket folk o drinkar spilldes o ja jag vet inte riktigt hehe..

sen blev de ngn slags efterfest här hemma. komiskt nog, har väl aldrig hänt.

gick o la mig sent, 4.45 och vaknade innan 10. superpigg och idag har jag städat hemma ordentligt. Jag brukar ju som sagt inte ha stökigt här men nu har jag verkligen gundstädat...så himla skönt, och jag är fortfarande inte bakis!! =)

men ska iaf inte gå utanför dörren idag.vid 18 kommer victoria och emma hit. mysigt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!