5 okt

Jälvar vad vi tog i idag Maria!
Fan va skoj de var att träna! Man får passa på medans de är roligt... =)

Jag ligger i soffan nu, är färdig för sovtime, ska ligga här resten av kvällen hade jag tänkt, nu är de bonde och arga snickaren, FAN va svårt...Jag älskar ju arga snickaren, men bonde är mysigt. Får nog zappa lite..

Åh, ihelgen ska vi ju åkaa till Göteborg. Vi ska ut o käka på lördag de är de jag vet än så länge. Mysigt.

kanske blir de sthlm den 12 november ? Eller vad säger ni fllickor?
Så typiskt att jag ska dit helgen innan också... eller de ska ju bli jättekul, men hade varit skönt att kunna slå ihop så de inte blir så mycket resande...

Jag åker ju till sthlm ganska ofta med jobbet också, skulle dit imr igentligen men jag hade en tvätttid som ja inte kunde missa. hahah...så åker om 2 veckor tror jag. de är iaf jättekul att åka dit över dagen bara. Skönt att komma ut lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!