Sthlm Globen

Jag är lite efter men jag har aldrig varit i Globen. Men ikväll ska jag iaf dit på Bob Dylan och mark knophler. :-)

Igår åkte Tove till Sthlm för att hämta saker till sin nya lägenhet. Känns konstigt nu när hon tagit bort täcke och kuddar från sängen.. Och hennes grejer är nerpackade i ikeapåsar.
Jag har haft de super med dig iaf! :)

Så skulle ja egentligen få besök igår men de blev inte av, aha sen var de snack om bio. Blev inte heller av så ja ringde Madde men hon jobbade.. Ja då ringde jag tompa, Maddes kille så jag åkte hem till honom. Kul att nån ville ses, hade varit själv i 5(!) min innan ja blev rastlös. Jag blev bjuden på vin och whiskey! O vet ni, den var god!! :) smak av kanel.

Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!