Bästa helgen=)

Hej hallå.. jo, nu ska ni få höra vad jag haft för mig, för ja har haft en superbra helg! Jag var ledig i fredags, wie underbart.. jag, mamma och pappa åkte redan kl 8.00 upp till sthlm. Skönt att komma upp tidigt. Vi gick "hem" bodde hos morbror på kungsholmen.. Gick lite på stan, käkade och gjorde oss klara för globen! och vet ni, vi satt längst upp, rad 21, galet högt var det. Oh MY. tur att jag inte hade druckit så mycket, då hade de blivit jobbigt o vingligt! Mark Knophler var jättebra! Dylan har ja inte lyssnat på så mycket så kände inte igen alla låtarna... Men de har jag ju bara mig själv att skylla. I vilket fall var det en bra kväll! lördagmorgon kl 10 kommer bror o hans tjej upp till sthlm! det var jätteskojjigt, och vi tjejer shoppade medan grabbsen satt på en bar... Som de ska va eller? hah Jag köpte en klänning, 2 tröjor och lite småsaker. nöjd blev jag! På kvällen gick vi till kvarnen och käkade, de ligger på söder och var jättegott. Gick sen till soldaten sweijk. Men jag tog en taxi till södersjukhuset och mötte upp Elli och hennes kompisar. Så himla roligt, vi har inte setts på sjukt länge för hon varit ute och rest.... riktigt kul gumman! Vi drog sen vidare till stureplan och grodan. (Såg idag att blondinbella också var där när vi var där) Ja såg henne inte dock. Men vi drog vidare, till dörren brevid, PURE. Jättekul! Åh, ja vill tillbaka snart igen. idag har vi bara hängt på kungsholmen, gått i varje liten butik som finns där.. har givetvis hunnit kolla på gossipgirl när ja kom hem. Nu vet ja inte vad jag ska göra? Sova kanske..eller hänga här en stund. Jag är verkligen en sucker, kan inte vara själv. Tove!! Vad gör duuu?? Miss you... Vi får väl se hur de här går, hehe. Jag kikar iaf efter en annan lägenhet vi får se vart jag landar. xoxo

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är här!! :D

...också ensam. Men vi klarar det här;)

2011-11-08 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!