Helg :)

Hejsan sötnosar... åh vad härligt det är med fredag, som jag tidigare skrev i ett inlägg så är fredagar så himla härliga:) Och idag var det dessutom lön + sol! Jag har spenderat min kväll hos Madde :) hon bjöd på alldeles för mycket godsaker, vi har gjort våfflor eftersom de är våfflornas dag...ätit godis så har jag tvingat henne att kolla på Bigbrother... Ja jag vet, en fredag men vad gör de. hehe.. Tack för denna trevliga dag=) Imr åker jag och Maria till Sthlm, vi tänkte shoppa upp våra löner, eller? nej inte de kanske. men shopping blire iaf=) Jag har hållt upp med shopping denna månad som var, handlade bara ett par skor, en tunika och ett par leggings :) wihoo.. Imr ska jag handla smink , en väska, strumpbyxor ...ah de är de jag vet nu iaf! usch, bussen går vid 8.00...time to sleep...byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!