alltså, blir trött på mig själv

Hej =)
klockan är ju som sagt ganska mycket....redan 18.30.. jag har legat i soffan hela dagen och kollat på så mycket bättre och andra skitprogram. Trist, ja vet.
Jag har gjort en tomatsoppa och en broccolisoppa men när jag hade gjort dem så var jag inte så sugen på soppa längre...haha... Men jag har bara ätit annanas o jordgubbar idag, så är lite, fast bara pytttttteeeeeeliiiitte småsur, stackars Rob. hihihihii... Nejdå....nu ska jag gå o krama honom för att han är så himla bra.

Sen tänkte jag äta mitt bröd som jag bakade förra helgen, tog upp ur frysen idag så hoppas de tinat, lyx! O så himla gott, jag kan skriva receptet om jag får 5 st ja på mina kommentarer...

Föresten så lovade jag er att jag skulle visa vad jag handlade, men jag är fortfarande för lat för att hålla på med kameran, tar bilderna via min iphone, lägger upp på facebook o sen sparar bilden för att lägga in här, krångligt, huh....Så därav inte så många bilder ännu.

puss o kram föresten, idag är de en riktigt tv tittarkväll, jag älskar söndagar på grund av det. =)


Kommentarer
Postat av: Vic

Recept - JA tack

2011-03-29 @ 14:24:58
Postat av: Vic

Recept - JA tack snälla

2011-03-29 @ 14:27:23
Postat av: Vic*

Recept - JA tack snälla

2011-03-29 @ 14:27:31
Postat av: Vic*

JA Tack snälla söta Elin



2011-03-29 @ 14:28:32
Postat av: Vic*

JAAAA äntligen uppe i 5st jaaa



Nu blir Elins Hemliga Brödrecept inte så hemlig längre =)



2011-03-29 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!