balkongen

Äntligen kan vi använda balkongen! Jag sitter just nu alldeles själv här med ett glas vin och njuter ordentligt av att det är sommarvärme här <3

Men jag hoppas att Maria och Madde vill kika förbi en sväng ikväll.. Robin är på AF med sina arbetskamrater! Nu är de sommar!!
Vi har haft byggställningar runt hela vårt hus i några månader så jag njuter verkligen! Vågade faktiskt inte gå ut först på balkongen, den kändes så naken utan ställningen. Men nu sitter jag iaf här!
Vi har såklart inte haft våra utemöbler inne i lgh utan på ballen så under tiden de varit byggställningar här så har en stol, matta och 2 insynsväggar blivit stulna! Mycket att ha? Idioter!

Jaja, idag har jag ju såklart fixat på balkongen, jag har planterat blommor i krukan för 3dje gången i år! det är ju knasigt värre, varför har jag inte gröna fingrar? Jag som älskar att hålla på i trädgården osv... Men jag får nöja mig med en blomkruka på balkongen som jag inte ens kan få fin. Det har blivit löss i de jag planterat tidigare....

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!