Okej lite julstämning idag....

Hej!

Jag tänkte göra ett inlägg för ett tag sen om roliga grejer som dyker upp på mitt kontor. Får rätt så ofta lappar från folk och gosedjur har jag fått nyss. känns som jag behöver ett litet mjukisdjur hos mig? haha.
En gång för ganska länge sen låg de ett stort hav av ballonger på rummet. Pust, satte mig med en nål och smällde säkert 20 stycken... Men där under låg de champangeflaska, chips och sedan fick jag biobiljetter... haha :)
Rolig överraskning!

aja. julstämning var de. Idag fick jag några julklappar på jobbet. En jättefin ren som är gjord i cement, stoor och tung.
jättefin brödkniv och handduk. Sen får jag välja en valfri gåva ur ett häfte, och en jättefin bok som min kollega gjort, bilder ocih text från träffen i växjö. =)

Sen ikväll så har några fina jobbarkompisar ordnat en julpyssselkväll för tjejerna på jobbet. Vi har såklart julpysslat, druckit gott, ätit Italiensk smörgåstårta, julfikat, haft paketbyte, lyssnat julmusik och haft jättetrevligt! Bästa av allt så kom Linda som har BF på måndag! :))

Men ändå. I år är inte som tidigare år då man haft någon hemma, delat allt med. Gjorde skinka, slog in paket, drack glögg titt som tätt, handlade paket tillsammans...  (nu tänkte jag högt) :)

Natti. Jag har huvudvärk from hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!