ironi


Jag är så jävla förbannad på en person! Men de är så komiskt. Så fort jag är det så händer de roliga saker i mitt liv, är de ödet eller vad fan händer? Så har det varit flera gånger... Jag gjorde mig iordning i morse trots att jag inte hade ngt speciellt inplanerat. (ska iof kanske på julkonserten på stan, men). I vilket fall så är jag väldigt glad att jag gjorde det, trots att jag bara skulle till ICA. ;) Sen Norge också. Ja jag ska åka dit snart. Ska träffa en gammal kär vän. :) Snart lyfter vi, åker till Teneriffa på Tisdag. Har inte riktigt fattat de än. de står en halvpackad väska i vardagsrummet, NICE! puss o kram ahh nu blir de så där igen med stycken...skumt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!