upptagen

Usch nu ligger jag efter i skrivandet så då blir de bara jobbigt. Så jag struntar nog i att bestätta om skräck upplevelsen iaf, fats ni var söta som kommenterade. Hehe. Sorrrrrrrry..

Igår blev de en helkväll i Frövi, så mysigt vi fick god mat o så... :) Jag mådde sådär när vi kom hem, men de är tur att jag har en sån vacker robin som bara är bäst, min lille häst. söt är du också.

Oh idag har jag gjort en lassagne som jag hade tänkt bjuda Madde o kristin på men de kunde inte komma :( buhu.. Jag har bakat mitt goda bröd också, så nu har vi 3 limpor och frallor hemma. gött mos =)
Men oj vad kvällen försvann fort, de är de enda jaghar hunnit med sen jag kom hem ju.

kanske återkommer senare. Måste kolla brödet i ugnen nu. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!