På uppdrag av Carro








Okej, jag kan ju inte riktigt detta, men bilderna är....

1. jag idag.
2. jag vaknade till detta söta en dag för ett tag sedan.
3. hehhe enda bilden jag hittade nu från sommarstugan :) de var i somras..
4. här sitter jag just nu o bloggar :-)
5. En myskväll vi hade förra veckan, efter pizzan. hehe..
6. robin i tunisien

Sådär... lite bilder igen, jag läser ju själv massa bloggar och jag tycker de är kul med bilder.
MEN jag vet att detta kanske inte är så kjul för er då dem inte betyder något för er. Inga outfits eller så.
Aja, jag kan ju bli bättre inte sant=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!