Jag blåser bort....

Hej!
Hur mår ni idag? Blåser bort kanske? oj herregud vad svårt det var att cykla idag..hehe de syndes tilloch med, cykeln svajjade som sjutton. 
Åh imr är de Fredag, kul kul!! Jag ska till Stråssa i helgen, min ena bror ska ockå dit, han sover först hos oss i 2 nätter. =) Igår var hela syskonskaran här plus barn. =) love you!

usch idag har varit en ångest dag... Först köpte jag golfskor till mitt hjärta för att han fått ett nytt jobb och är värd dem<3
Sen har jag köpt 2 svarta jeans/tyg leggings från vero moda, jag handlade massor på bik bok idag eftersom att det var 50% rabatt på hela butiken. Jag köpte 2 par jeans, en trööja och 2 linnen... fast jag är jättenöjd, de var saker jag behövde.. NOT. Men ni vet väl hur vi tjejer är ;)
Ahh ångesten slutar inte här... Vi svängde förbi mamma mia på vägen hem och köpte 3 oxfilé, beasås pizzor. Oj. Plus massa gott på klippet.

Nu är vi alldeles för mätta för att göra ngt..väntar typ på BB.. Undertiden kollar vi på hockey. Jag o robin satsade 100kr på att färjestad ska vinna hela skiten. alltså detta var ju för flera månader senda, och se så rätt vi hade, hoppas de håller i sig. Då vinner vi 300kr, hahha... inte så mycket men ändå kul =)

Nu måste ja packa, prova kl'der och massa annat kul....... kanske borde lägga in lite bilder snart? Jag kanske återkommer med en idag, på ngt jag älskar!! ja men jag gör de, kika in snart igen =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är du värd min älskade vän!

Ha en bra helg. Jag ska ju också umgås med familjen eftersom syster kommer hem.

Puss

2011-04-07 @ 21:49:01
URL: http://Carro6. Blogspot.com
Postat av: elin

Carro, nu var du snabb o kommentera =)) hihihi... som jag var ;) TACK känns skönt med lite tjejstöd! love you<3 Ha kul i helgen o njuut av familjen!

2011-04-07 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!