första uteserveringen

Hej!

Ikväll har jag suttit på IVYbar med Madde och Kristin:)
Så himla skönt och underbart.. I sommar har jag lovat mig själv att sitta mycket på uteserveringar :-)

Ja , imr är de redan fredag och hela helgen är de fest ..hihi vi har köpt pass på festivalborg, & vad de innebär vet jag inte riktigt förutom att de är fest ute, de kommer lite band o så.. mysigt blir de ja om vädret tilllåter oss att mysa såklart.

Jag lovar er att uppdatera mer, lite varje dag fast mest för min egenskull... är lite dålig att skriva min dagbok varje dag, brukar ha några dagar att ta igen, så detta är ett bra kompliment till den.

Se ya!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hör av er till mig om de blir nå sitta på uteservering eller fika i veckan. Vill umgås. Pusssar!

2011-04-30 @ 17:42:50
URL: http://Carro6blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!