!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså vad trött jag blir..... Åhh jag som hade skrivit nu tror ni mig inte men ett så himla långt inlägg under tiden jag har kollat på big brother...

Det längsta jag någonsin skrivit.... Shit vad bitter jag blev. men men, dumma mig som inte sparade de innan.... Men allt hakade upp sig tror ja för den lilla gröna nere i hörnet hade hakat upp sig, o när jag tröck p åtillbaka så var all text borta. JAjaja

Jag skrev iaf just om att jag skriver en dag dagbok och har gjort det i 4-5 år nu, så det är det jag är bäst på, att skriva vad jag gör om dagarna, jag vet inte riktigt vad jag ska skria om annars. Alltså de är ingen hemlig bok utan bara vad jag gör om dagarna så jag skall minnas de, för jag har kass minne när de gäller vad jag har gjrot om dagarna...

Åh jag är irriterad nu. Stackars stackars mig..

Om ni vill kan jag skriva om en incident som hände när jag var i Stråssa. det var en skräckupplevelse, nästan iaf=)

Annnars har vi grillat!, softat, fixat i trädgården, jag och Maria gick på promenad när jag kom tillbaka till Örebro.

Okej, ni bestämmer om jag ska skriva om händelsen eller inte...




Kommentarer
Postat av: lisa

teeell us !!!

2011-04-11 @ 15:35:34
Postat av: Anonym

skriv händelsen!

2011-04-11 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!