Fredag

Äntligen är helgen här. Veckorna går så otroligt fort, men det kanske beror på att jag har ett roligt jobb att gå till, och när jag kommer hem så har jag fullt upp med saker att göra hela dagarna.
Det är otroligt skönt dock när de är fredagmorgon, kommer till jobbet, folk har en fredagskänsla i kroppen, de märks! Det är ju väldigt värdefullt att känna den känslan. Min sambo jobbar natt och em, så han känner inte riktigt av den här sköna "fredagsmysa i soffan framför idol känslan" =)

Ikväll jobbar han, så jag antar soffan själv, så får vi se om Madde kanske dyker upp.

Sitter nu med ett glas vin i handen och klockan är bara 17.20.. hihi.. Frihet, vad härligt!

Imorgon är det waltdisney hela kvällen för min del. Jag och Robin ska på maskeradfest. Vi ska komma som musse och mimmi, jag tror att folk kommer skratta åt oss.. Men vi är vana att bjuda på skratt så mig gör det inget :)

Ha en skön helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!