<3 mys helg

Gud vad svårt det är att blogga, komma in i rutiner.....
Men jag vill ju bli stor o tjäna massor av pengar så jag tänkte att detta kanske är min grej.. förmodligen inte.

Men ändå , om jag nu kommer fortsätta blogga så kan de vara bra för min egen skull. kul att gå tillbaka!
Helgen har varit väldigt lugn...

Vi kan ju börja med i torsdags då jag och älsk hade de super mysigt!
Vi gjorde helstekt fläskfilé i ugn med egengjord klyftpotatis. De blev bara så himla gott!
Jag gjorde en kladdkaka till efterätt.... vi drack gott vin och mös ordentligt eftersom att han jobbar hela helgen..

I fredags var vi bara hemma och kollade på idol och åt hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis igen. men de är så gott.
såg på idol. som faktiskt inte var så bra, inga superbra med...
när han åkte vid 00 och jobbade så blev de sängen för mig.

lördag och söndag har varit lugna dem också, var hos madde och tomas igår kväll.

Dagens höjdpunkt var gossipgirl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!